medicale

News

A storia di l'oximetria di pulsazioni

Siccomu u novu coronavirus si sparghje largamente in u mondu, l'attenzione di e persone à a salute hà righjuntu un livellu senza precedente. In particulare, a minaccia potenziale di u novu coronavirus per i pulmoni è l'altri organi respiratorii rende u monitoraghju di a salute ogni ghjornu particularmente impurtante. In questu sfondate, l'attrezzatura di l'oximetri di pulsazioni hè sempre più incorporata in a vita di ogni ghjornu di e persone è hè diventata un strumentu impurtante per u monitoraghju di a salute di a casa.

Oximeter à clip di dita

Allora, sapete quale hè l'inventore di l'oximetru di pulsi mudernu ?
Cum'è parechji prugressi scientifichi, l'oximetru di pulso mudernu ùn era micca l'idea di un geniu solitario. Partendu da una idea primitiva, dolorosa, lenta è impratica in a mità di u 1800, è spannendu più di un seculu, parechji scientisti è ingegneri medichi anu cuntinuatu à fà innovazioni tecnologiche in a misurazione di i livelli di ossigenu di sangue, striving to Furnisce un rapidu, portable è micca. - metudu di pulsossimetria invasiva.
1840 L'emoglobina, chì porta molécule d'ossigenu in u sangue, hè scuperta
In a mità à a fini di u 1800, i scientisti cuminciaru à capisce a manera chì u corpu umanu assorbe l'ossigenu è u distribuisce in tuttu u corpu.
In u 1840, Friedrich Ludwig Hunefeld, un membru di a Società Biochimica Tedesca, hà scupertu a struttura di cristalli chì porta l'ossigenu in u sangue, suminendu cusì i graneddi di l'oximetria di pulso muderna.
In u 1864 Felix Hoppe-Seyler hà datu à sti strutturi di cristalli magichi u so propiu nome, hemoglobina. I studii di Hope-Thaylor di l'emoglobina hà purtatu à u matematicu è u fisicu irlandese-britannicu George Gabriel Stokes à studià "a riduzzione pigmentaria è l'ossidazione di e proteine ​​​​in u sangue".
emoglobina
In u 1864, George Gabriel Stokes è Felix Hoppe-Seyler anu scupertu i sfarenti risultati spettrali di sangue riccu in ossigenu è poviru in ossigenu sottu a luce.
Esperimenti di George Gabriel Stokes è Felix Hoppe-Seyler in u 1864 truvaru evidenza spettroscòpica di l'emoglobina ligata à l'ossigenu. Hanu osservatu:
U sangue riccu d'ossigenu (emoglobina ossigenata) pare un rossu ciliegia brillanti sottu à a luce, mentre chì u sangue poviru di l'ossigenu (emoglobina non ossigenata) pare scuru viola-russu. A listessa mostra di sangue cambia u culore quandu hè esposta à diverse concentrazioni d'ossigenu. U sangue riccu in ossigenu hè rossu brillanti, mentre chì u sangue poviru in ossigenu hè rossu-viole profonda. Stu cambiamentu di culore hè dovutu à cambiamenti in e caratteristiche di l'absorzione spettrale di e molécule di l'emoglobina quandu si combinanu o dissociate da l'ossigenu. Questa scuperta furnisce evidenza spettroscòpica diretta per a funzione di trasportu di l'ossigenu di u sangue è pone a basa scientifica per a cumminazione di l'emoglobina è l'ossigenu.
George Gabriel Stokes
Ma à l'epica Stokes è Hope-Taylor anu realizatu i so esperimenti, l'unicu modu per misurà i livelli di ossigenazione di sangue di un paziente era sempre di piglià una mostra di sangue è analizà. Stu metudu hè doloroso, invasivu è troppu lento per dà à i medichi abbastanza tempu per agisce nantu à l'infurmazioni chì furnisce. È ogni prucedura invasiva o interventiva hà u putenziale di causà infezzione, soprattuttu durante incisioni di a pelle o agulla. Questa infezzjoni pò esse in u locu o si sparghje per diventà una infezione sistemica. cusì chì porta à a medicina
accidente di trattamentu.
图片4
In u 1935, u duttore tedescu Karl Matthes hà inventatu un ossimetru chì illuminava u sangue di l'orechja cù lunghezze d'onda duali.
U duttore tedescu Karl Matthes hà inventatu un dispositivu in u 1935 chì era attaccatu à u lòbulu di l'orechja di u paziente è puderia facilmente brilla in u sangue di u paci. Inizialmente, dui culori di luce, verde è rossu, sò stati usati per detectà a prisenza di l'emoglobina ossigenata, ma tali dispusitivi sò abilmente innovativi, ma anu un usu limitatu perchè sò difficiuli di calibre è furnisce solu tendenzi di saturazione invece di risultati di parametri assoluti.
Ossimetro di sangue auricolare con illuminazione a doppia lunghezza d'onda
L'inventore è fisiologu Glenn Millikan crea u primu ossimetru portatile in l'anni 1940.
L'inventore è fisiologu americanu Glenn Millikan hà sviluppatu un cuffie chì hè diventatu cunnisciutu cum'è u primu ossimetru portatile. Hà inventatu ancu u terminu "ossimetria".
U dispusitivu hè statu creatu per risponde à a necessità di un dispositivu praticu per i piloti di a Siconda Guerra Munniali chì volte volanu à altitudini senza ossigenu. L'oximetri d'ore di Millikan sò principalmente usati in l'aviazione militare.
ossimetru portatile
1948-1949: Earl Wood migliurà l'ossimetru di Millikan
Un altru fattore chì Millikan ignorava in u so dispusitivu era a necessità di custruisce una grande quantità di sangue in l'arechja.
U duttore di a Clinica Mayo Earl Wood hà sviluppatu un dispositivu di ossimetria chì usa a pressione di l'aria per furzà più sangue in l'arechja, risultatu in letture più precise è affidabili in tempu reale. Questa cuffie faceva parte di u sistema di l'oximetru di l'orechja di Wood annunziata in l'anni 1960.
strumentu di misurazione di l'ossigenu di sangue
1964: Robert Shaw hà inventatu u primu ossimetru di l'orechja di lettura assoluta
Robert Shaw, un chirurgu in San Francisco, hà pruvatu à aghjunghje più lunghezze d'onda di luce à l'ossimetru, migliurà u metudu di rilevazione originale di Matisse d'utilizà duie lunghezze d'onda di luce.
U dispusitivu di Shaw include ottu lunghezze d'onda di luce, chì aghjunghjenu più dati à l'ossimetru per calculà i livelli di sangue ossigenatu. Stu dispusitivu hè cunsideratu u primu ossimetru di l'orechja di lettura assoluta.
Oximetru di l'orechja di lettura assoluta
1970: Hewlett-Packard lancia u primu ossimetru cummerciale
L'oximetru di Shaw era cunsideratu caru, voluminoso, è avia da esse trasportatu da una stanza à una stanza in l'uspidale. In ogni casu, mostra chì i principii di l'oximetria di u pulsu sò abbastanza bè capitu per esse venduti in pacchetti cummerciale.
Hewlett-Packard hà cummercializatu l'oximetru di l'orechja di ottu lunghezze d'onda in l'anni 1970 è cuntinueghja à offre pulsossimetri.
HP lancia u primu ossimetru cummerciale
1972-1974: Takuo Aoyagi sviluppa un novu principiu di pulsossimetru
Mentre cercava modi per migliurà un dispositivu chì misura u flussu di sangue arteriale, l'ingegnere giapponese Takuo Aoyagi hà scupertu una scuperta chì avia implicazioni significativu per un altru prublema: l'oximetria di pulso. Hà capitu chì u livellu di l'ossigenazione in u sangue arteriale puderia ancu esse misuratu da a freccia di u pulsu di u core.
Takuo Aoyagi
Takuo Aoyagi hà introduttu stu principiu à u so patronu Nihon Kohden, chì dopu hà sviluppatu l'ossimetru OLV-5100. Intruduttu in u 1975, u dispusitivu hè cunsideratu u primu ossimetru di l'orechja in u mondu basatu annantu à u principiu Aoyagi di l'oximetria di pulsazioni. U dispusitivu ùn era micca un successu cummerciale è i so insights sò stati ignorati per un tempu. L'investigatore giapponese Takuo Aoyagi hè famosu per l'incorporazione di "pulsu" in l'ossimetria di pulsi utilizendu a forma d'onda generata da impulsi arteriali per misurà è calculà SpO2. Hà infurmatu prima u travagliu di u so squadra in 1974. Hè ancu cunsideratu l'invintori di l'oximetru di pulsi mudernu.
Principiu Aoyagi
In u 1977, hè natu u primu pulsossimetru OXIMET Met 1471.
In seguitu, Masaichiro Konishi è Akio Yamanishi di Minolta prupone una idea simili. In u 1977, Minolta hà lanciatu u primu pulsossimetru di punta di dita, l'OXIMET Met 1471, chì hà cuminciatu à stabilisce un novu modu di misurà l'oximetria di u pulsu cù i dita.
Sviluppà una tecnulugia di monitoraghju cuntinuu non invasivu
In u 1987, Aoyagi era più cunnisciutu cum'è l'inventore di l'oximetru di pulso mudernu. Aoyagi crede in "sviluppà una tecnulugia di monitoraghju cuntinuu non invasivu" per u monitoraghju di i pazienti. L'oximetri di pulso muderni incorporanu stu principiu, è i dispositi d'oghje sò veloci è indolori per i pazienti.
1983 U primu pulsossimetru di Nellcor
In u 1981, l'anestesiologu William New è dui culleghi formanu una nova cumpagnia chjamata Nellcor. Anu liberatu u so primu pulsoximetru in u 1983 chjamatu Nellcor N-100. Nellcor hà sfruttatu i prugressi in a tecnulugia di i semiconduttori per cummercializà ossimetri di punta di dita simili. L'N-100 ùn hè micca solu precisu è relativamente portable, ma ancu incorpora novi funziunalità in a tecnulugia di l'oximetria di u pulsu, in particulare un indicatore audible chì riflette a freccia di u pulsu è a SpO2.
Nellcor N-100
Pulsossimetru miniaturizatu mudernu
L'oximetri di pulse si sò adattati bè à e numerose cumplicazioni chì ponu accade quandu pruvate di misurà i livelli di sangue ossigenatu di un paziente. Beneficianu assai da a diminuzione di a dimensione di i chips di l'informatica, chì li permettenu di analizà a riflessione di a luce è e dati di u pulsu cardiacu ricevuti in pacchetti più chjuchi. I sviluppi digitali dà ancu à l'ingegneri medichi l'uppurtunità di fà aghjustamenti è migliure per migliurà a precisione di e letture di l'ossimetru di pulso.
Pulsossimetru miniaturizatu mudernu
Cunclusioni
A salute hè a prima ricchezza in a vita, è l'oximetru di u pulsu hè u guardianu di a salute intornu à voi. Sceglite u nostru pulsossimetru è mette a salute à a vostra manu! Fighjemu attente à u monitoraghju di l'ossigenu di sangue è prutegge a salute di noi stessi è di e nostre famiglie!


Tempu di Post: 13-May-2024