medicale

News

L'impurtanza di u monitoraghju di l'ossigenu di sangue per i neonatali

L'impurtanza di u monitoraghju di l'ossigenu di sangue per u monitoraghju neonatale ùn pò esse ignoratu. U monitoraghju di l'ossigenu di u sangue hè principalmente utilizatu per evaluà a capacità di l'oxyhemoglobin cumminata cù l'ossigenu in u sangue di i neonati cum'è un percentinu di a capacità totale di l'emoglobina chì pò esse cumminata cù u sangue, vale à dì, a saturazione di l'ossigenu di sangue. Questu hà implicazioni impurtanti per capiscenu a salute respiratoria è cardiovascular di i neonati.

去logo

Prima di tuttu, u monitoraghju di l'ossigenu di sangue pò aiutà à dette rapidamente se i neonati anu un fornimentu d'ossigenu insufficiente. Se a saturazione di l'ossigenu di u sangue hè più bassu di u normale (in generale 91% -97%), pò indicà chì u nascitu hè ipoxicu, chì pò avè un impattu negativu in a funzione di u cori, u cervellu è altri organi vitali. Per quessa, per via di u monitoraghju di l'ossigenu di sangue, i medichi ponu detectà è piglià e misure di trattamentu adattate in u tempu per evità più deterioramentu di a cundizione.

In ogni casu, e caratteristiche fisiulogiche di i neonati facenu u monitoraghju di l'ossigenu di sangue relativamente difficiule. I so vini sanguini sò più chjuchi è u flussu di sangue hè più lento, chì pò causà l'acquistu di signali di l'ossigenu di sangue per esse inestabile è propensu à l'errore. Inoltre, i sistemi respiratorii è cardiovascular di i neonati ùn anu micca ancu maturu cumplettamente, chì significa chì quandu anu affruntatu certi cundizioni patologichi, i cambiamenti in a saturazione di l'ossigenu di u sangue pò esse micca abbastanza evidenti, rendendu u monitoraghju più difficiule.

A tecnulugia di l'ossigenu di sangue di Narigmed hà risultati eccellenti di misurazione sottu perfusione debule trà 0,3% è 0,025%, cù una precisione estremamente alta, è hè sopratuttu adattatu per a misurazione di i neonati.

 


Tempu di Postu: Mar-06-2024